خانه وبلاگ دبی سنج و رطوبت سنج با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



دبی سنج و رطوبت سنج با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

دبی سنج و رطوبت سنج با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دبی سنج و رطوبت سنج را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات دبی سنج دیجیتال-دبی سنج باد-سرعت سنج-دما و رطوبت سنج باد-انواع دبی سنج-دبی سنج و فلومتر پره ای که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

دبی سنج و رطوبت سنج با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع دبی سنج دیجیتال-دبی سنج باد-سرعت سنج-دما و رطوبت سنج باد-انواع دبی سنج-دبی سنج و فلومتر پره ای خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دبی سنج و رطوبت سنج باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

دبی سنج و رطوبت سنج با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دبی سنج و رطوبت سنج در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دبی سنج دیجیتال-دبی سنج باد-سرعت سنج-دما و رطوبت سنج باد-انواع دبی سنج-دبی سنج و فلومتر پره ای با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از دبی سنج و رطوبت سنج را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

دبی سنج و رطوبت سنج با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  دبی سنج و رطوبت سنج را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی دبی سنج دیجیتال-دبی سنج باد-سرعت سنج-دما و رطوبت سنج باد-انواع دبی سنج-دبی سنج و فلومتر پره ای توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

دبی سنج چیست؟

دبی سنج وسیله ای است که میزان جریان سیال را اندازه گیری می کند. دبی سنج ها ابزار اندازه گیری دبی هستند که برای اندازه گیری دبی خطی ، غیرخطی ، جرمی یا حجمی یک گاز یا مایع استفاده می شوند. دبی سنج ها با نام جریان سنج یا فلومتر نیز شناخته می شوند.

انواع دبی سنج

به طور گسترده ای از دو نوع دبی سنج به طور گسترده ای در صنایع استفاده می شود: دبی سنج حجمی و دبی سنج جرمی

1) دبی سنج حجمی: دبی سنج های حجمی به این دلیل نام گذاری شده اند که این دبی سنج ها حجم سیال عبوری از یک مکان خاص را در یک بازه زمانی مشخص اندازه گیری می کنند. دبی سنج های حجمی یک خروجی آنالوگ ، دیجیتال یا پالس فوری از میزان جریان حجمی مایع یا گاز را فراهم می کنند. انواع مختلف دبی سنج های حجمی به شرح زیر موجود است:

  • دبی سنج اوریفیس پلیت
  • فلومتر ونتوری
  • آنوبار

2) دبی سنج جرمی: دبی سنج جرمی میزان جریان جرم سیالی را که از طریق یک لوله در واحد زمان عبور می کند اندازه گیری می کند. همانطور که در زیر ذکر شده است ، دو نوع دبی سنج جرمی وجود دارد:

  • دبی سنج کوریالیس
  • دبی سنج حرارتی

 

رطوبت سنج چیست؟

رطوب سنج ها دستگاه های هستند که برای اندازه گیری میزان بخار آب موجود درگاز ها ،اغلب آب،مورد استفاده قرار می گیرد.مقدار بخار آب در هوا(رطوبت)در فرآیند های تجاری و صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است.رطوبت بالا می تواند باعث ایجاد خوردگی شود.همچنین تاثیر نامطلوبی بر روی سیستم تهویه می گذارد.از سمت دیگر رطوبت کم همه چیز را خشک کرده و می تواند منجر به برق استاتیک شود.رطوبت سنج به هیچ وجه بخار آب را از یک نمونه حذف نکرده و یا به آن اضافه نمی کند.در واقع رطوبت سنج  ابزاری برای منترل میزان بخار آب موجود در هوا می باشد.

تاریخچه رطوبت سنج

نم سنج ها در طول تاریخ با شکل های متفاوتی ساخته شده اند. چینی ها برای سنجش رطوبت از زغال چوب قرار گرفته در معرض رطوبت هوا و مقایسه وزن آن با نمونه خشک بهره می گرفتند. یکی از راههای استفاده از این خاصیت ساخت نواری آویزان متصل به زغال چوب و مقایسه تاثیر وزن ناشی از رطوبت بر روی نوار آویزان است. لئوناردو داوینچی دانشمند ایتالیایی نخستین نم سنج را که شکلی ابتدایی داشت در سده ی پانزدهم میلادی ابداع نمود.

دبی سنج و رطوبت سنج با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات دبی سنج دیجیتال-دبی سنج باد-سرعت سنج-دما و رطوبت سنج باد-انواع دبی سنج-دبی سنج و فلومتر پره ای پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دبی سنج و رطوبت سنج را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دبی سنج و رطوبت سنج را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟